فنجان گل سرخی

متن مرتبط با «یلدای» در سایت فنجان گل سرخی نوشته شده است

آخ تو شب یلدای منی...

  • نیلوبلاگ

    آخرین شب پاییز ۹۶ است امسال مادر بزرگ زنگ نزده که دعوت مان کند،بنده ی خدا اگر زنگ هم می زد ما نمی رفتیم!فردا من و محمد آزمون قلم چی داریم!!!! سال پیش هم که مادر بزرگه زنگ زد ، ما نرفتیم! اصلا یادم نمی آید آخرین بار کی بود که یلدا دور هم جمع شدیم. فقط خواستم بنویسم،پاییز هم گذشت،به همین سرعت،یا حتی سریع تر زمستان هم می گذرد،بهار می آید و بعد تابستان دل انگیز من...... دلم یک شب یلدا می خواهد،که«او»را داشته باشم، که برایم گل نرگس بخرد و انار و هندوانه!!!!! که برایش چای هل دم کنم و انار دانه کنم و...

    ادامه مطلب