اگه امروز تعطیل نبود،می رفتم کتابفروشی،می رفتم یه انگشتر نگین سبز می خریدم،دکمه ی صدفی برا سر آستین مانتوی صورتی جدیدم می خریدم،ولی جایی باز نیست!
دم غروب و شب وسوسه می کنه منو که بزنم بیرون
از اینستاگرام متوجه شدم امروز کافه کاط بازه!
برای رفتن با آژانس میرم،
که هم دیرم نشه برا برگشتن و هم ببینم مغازه ها باز هستن یا نه!
کاش لااقل یه کتابفروشی باز باشه
پاشم برم دو تا از ناخن های دست راستم و لاک یاسی بزنم و مانتو جدید صورتیم رو بپوشم و رژ لب زرشکی ملایم بزنم و روسری مارک آرمانی صورتی رو سر کنم و بزنم بیرون!.........
فنجان گل سرخی...ما را در سایت فنجان گل سرخی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 45