غروب جمعه ی بیست و چهارم شهریور۹۶

خرید بک لینک
غروب جمعه ی بیست و چهارم شهریور و من خونه تنهام و خانواده رفتن مهمونی و تا ساعت یازده دوازده شب برنمی گردن

اگه امروز تعطیل نبود،می رفتم کتابفروشی،می رفتم یه انگشتر نگین سبز می خریدم،دکمه ی صدفی برا سر آستین مانتوی صورتی جدیدم می خریدم،ولی جایی باز نیست!

دم غروب و شب وسوسه می کنه منو که بزنم بیرون

از اینستاگرام متوجه شدم امروز کافه کاط بازه!

برای رفتن با آژانس میرم،

که هم دیرم نشه برا برگشتن و هم ببینم مغازه ها باز هستن یا نه!

کاش لااقل یه کتابفروشی باز باشه

پاشم برم دو تا از ناخن های دست راستم و لاک یاسی بزنم و مانتو جدید صورتیم رو بپوشم و رژ لب زرشکی ملایم بزنم و روسری مارک آرمانی صورتی رو سر کنم و بزنم بیرون!.........

فنجان گل سرخی...

ما را در سایت فنجان گل سرخی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 45 تاريخ: سه شنبه 5 دی 1396 ساعت: 17:23

صفحه بندی